Siapa dia ?

>> Saturday, May 31, 2008



Pencari itu bernama Yush

Siapa Yush?

"Rizal carikan ye, kalau boleh nak yang perempuan." Yush bertanya.

Eh, apa benda ni?
Carikan yang perempuan?

"Besar tak? 2 orang boleh ni." Yush menambah.

Jangan pening...

Pencari itu bernama Mak Cik Yush.
Dia menetap dengan suaminya di Damansara.

Saya ke rumah sewanya hari tu di Kampung Baru, Kuala Lumpur.
Ada kerja sedikit, almaklumlah orang tengah Praktikal.

Sedang saya buat kerja ni, Mak Cik Yush bertanyakan jika ada kawan-kawan saya yang nak menyewa bilik.
Kalau boleh perempuan katanya.

Ditunjuk biliknya, dapurnya...
Bila ditanya harga..

RM 400 sebulan + elektrik dan air.

Dihulurkan saya nombornya.

"Kalau ada nanti contact mak cik ye." Mak Cik Yush berpesan lagi.

Ada sesiapa nak sewa bilik di Kuala Lumpur?


0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati jika anda dapat meninggalkan jejak anda di sini. Saya amat sensitif dengan bahasa SMS, kalau boleh kurangkanlah ya... Terima Kasih kerana sudi membaca...

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP