Nak kasi promote sikit.

>> Friday, November 21, 2008

Salamunalaikum,

Sahabat saya, Akh Fitri meminta untuk saya mengiklan poster di bawah.

Nasihat saya, jika anda bukan si kaki wayang-maka filem ini memang untuk anda. Kerana jika kaki wayang melihat filem ini pasti membandingkannya dengan filem hebat lain. Ya, anda silap tempat jika anda adalah kaki wayang kerana filem ini tiada aksi-aksi stunment dan ngeri, tiada lawak yang memecahkan perut, tiada adengan 'celak masuk sarung' dan tiada kisah cinta yang meleret-leret.

Harap maklum dengan iklan ini dan minta tolong sebar-sebarkannya;






MS Rizal,
Kuala Lumpur,
21 November 2008,
http://msrizal.blogspot.com/

1 comments:

Anonymous November 22, 2008 at 4:40 AM  

salam ziarah dari bumi Dublin. Nice blog!! Keep it up. Kalau rajin, dtg laa ziarah blog hamba.. :)

Post a Comment

Saya amat berbesar hati jika anda dapat meninggalkan jejak anda di sini. Saya amat sensitif dengan bahasa SMS, kalau boleh kurangkanlah ya... Terima Kasih kerana sudi membaca...

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP