saya pun mahu terbang

>> Saturday, March 1, 2008

Saya agak hairan apabila ada segelintir golongan agama yang mengkritik pengusaha blog menulis bab agama.
Adakah disebabkan kami ini bukan berlatarbelakang pendidikan agama kami tak layak menyentuh bab agama.
Kami pun tahu batasannya dan tak akan lebih daripada batasan itu dan tak akan cuba-cuba bercakap benda yang tak tahu.

Kami juga mahu turun di medan dakwah ini. Melalui apa sahaja medium dan cara setakat terdaya.
Amat tidak adillah jika kami dibenarkan bercakap tentang bidang kami sahaja.

Contohnya saya yang mengambil bidang kejuruteraan Elektrik & Elektronik.
Nak mengantuk pembaca saya , jika saya menerangkan tentang apa itu Matlab? Apa itu MikroP? MikroE? Control?etc....
Atau menerangkan tentang tentera..Apa itu tentera? Apa itu Bofors? Styer AUG etc...
Bukan..bukan itu tujuan saya menulis blog...

Hakikatnya saya sedar bukan semua orang saya boleh beri kepuasan...

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati jika anda dapat meninggalkan jejak anda di sini. Saya amat sensitif dengan bahasa SMS, kalau boleh kurangkanlah ya... Terima Kasih kerana sudi membaca...

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP