Apa?Tag..Tag...Tag..!

>> Monday, March 3, 2008


Akh Syawal telah meminta saya untuk menyiapkan Tag...
Saya cubalah..

1. Saya adalah orang yang pure banjar.. Ayah saya orang Banjar dan Mak saya juga orang Banjar..Tapi jangan minta saya cakap banjar..sikit-sikit boleh.

2. Semasa kecil saya pernah mencipta pistol ikan sendiri hanya dengan gambaran dan mencuba berulang-ulang kali dan akhirnya berjaya menciptanya.

3. Saya pernah bersembang dengan seorang Nepal yang langsung tak tahu cakap bahasa lain selain bahasa dia, lalu saya menggunakan bahasa Isyarat dan bahasa Hindustan sikit-sikit..Itupun boleh faham..

4. Perkara yang saya benci masa sekolah dulu adalah kawad kaki Kadet Remaja Sekolah..At last saya boleh masuk UPNM pulak.

5. Kalau tiada apa-apa nak buat hujung minggu, saya akan keluar ke Masjid Jamek untuk sembang-sembang berkisarkan Allah SWT dengan siak masjid tu.

6. Saya selalu rindukan masakan Emak, walaupun ianya hanya sekadar telur goreng sahaja.

7. Adik bongsu (darjah 3) saya suka ikut cara saya, pernah sekali saya letak bedak sejuk di tengkuk disebabkan ruam. Dia pun tiru sama padahal tak kena ruam pun.

8. Pernah satu ceramah saya tiba-tiba tertawa sebab salah faham dengan apa yang dimaksudkan penceramah. Padahal orang lain tak gelak pun. Malunya.....

Saya nak tamatkan Tag ni..maka takde pautan yang saya nak cadangkan..

2 comments:

Anonymous March 4, 2008 at 9:51 AM  

A`kum wbt. terima kasih jawab tag saya. Kulaan rupanya. Saya pun ada member kulaan pure.

Post a Comment

Saya amat berbesar hati jika anda dapat meninggalkan jejak anda di sini. Saya amat sensitif dengan bahasa SMS, kalau boleh kurangkanlah ya... Terima Kasih kerana sudi membaca...

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP