Sekapur barus

>> Wednesday, November 12, 2008

Assalamualaikum,

Saya tidak berniat untuk menulis panjang kerana saya sedang mencuri masa di sebalik kesibukan menghadapi peperiksaan akhir yang akan di duduki pada 13hb, 14hb dan 19hb November.

Subjek yang akan dihadapi adalah;

* Assembly Languange
* MicroController
* Digital Signal Processing
--------------------------------------------------------------------------

Beberapa minggu lepas, muka hadapan akhbar tempatan meriuhkan kisah rumahtangga Abby Abadi dan Norman Hakim.
Saya cuma membaca sepintas lalu dan tidaklah berniat hendak komen apa-apa. Artis tu tetap artis juga!
Daripada sumber lain, saya tertarik apabila mendengar keluhan Abby Abadi tentang perubahan sifat Norman setelah dia berkorban segala macam untuk kebahagian rumahtangga mereka termasuk 'mengandung' lagi.
Saya tidaklah berpihak kepada sesiapa, cuma jika si isteri merasakan dia sudah cukup mithali untuk menjadi seorang ibu yang bisa membuatkan suaminya bahagia. Dia mungkin silap.
Saya pernah menulis tentang ini dahulu di dalam entry bertajuk 'Dia hanya layak jadi ibu, bukan Isteri?'

Saya berundur diri dahulu, ceriakan harimu dengan menceriakan orang sekeliling!
Salamunalaikum...




MS Rizal,
Kuala Lumpur,
12 November 2008
http://msrizal.blogspot.com/

1 comments:

Ainey Nan November 16, 2008 at 6:24 PM  

erm.. rasenye bukan dia hanya layak jadi ibu ataupun tak layak jd isteri, dua2 dia layak krn kduanya dlm arena yg sama.. tapi, yalah, mcam yg akhi sebut di akhir artikel, kalau hidup nak penuhi nafsu semata-mata, berikan segunung emas, takkan pernah cukup..

dan isteri solehah, menghebah aib rumah tangga, hentam suami dpn org ramai.. bukan tu caranya.. apepun, kita ambil iktibar.. Allah lebih tahu..

Post a Comment

Saya amat berbesar hati jika anda dapat meninggalkan jejak anda di sini. Saya amat sensitif dengan bahasa SMS, kalau boleh kurangkanlah ya... Terima Kasih kerana sudi membaca...

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP