Maka nikmat Tuhan yang manakah yang kamu dustakan?

>> Sunday, May 17, 2009

Saya berkira-kira untuk hadir ke bengkel penulisan Puan Ainon pada hujung minggu ini. Namun saya terpaksa membatalkannya kerana ada janji yang perlu saya penuhi. Lalu saya meninggalkan Kuala Lumpur dengan sedikit keletihan kerana badan yang masih kurang sihat disebabkan cuaca yang tidak menentu. Sehari saya bermalaman di rumah ayahanda dan bonda di Chemor, saya berangkat ke Kedah untuk memenuhkan aktiviti hujung minggu di sana.

Atas permintaan berapa orang rakan, saya sisipkan 4 keping gambar yang saya pilih dan saring. Sengaja saya tidak meletakkan komentar kerana sekeping gambar itu sudah terkandung di dalamnya banyak bahasa dan makna.



"Tidak ada satupun nikmatMu yang aku dustakan wahai Tuhanku. Bahkan, Engkaulah yang Maha Tinggi melebihi segala ketinggian yang Engkau ciptai."


MS Rizal,
08000, Sungai Petani,
17 Mei 2009/22
JamadilAwal 1430H
http://msrizal.blogspot.com/

1 comments:

syafiq May 31, 2009 at 3:09 PM  

oit..pi mancing xajak aku pom...huhu

Post a Comment

Saya amat berbesar hati jika anda dapat meninggalkan jejak anda di sini. Saya amat sensitif dengan bahasa SMS, kalau boleh kurangkanlah ya... Terima Kasih kerana sudi membaca...

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP