Tinggal beberapa minggu lagi

>> Monday, October 13, 2008


Tinggal beberapa minggu lagi , saya akan membentangkan proposal tajuk thesis saya. Thesis tahun akhir atau lebih dikenali sebagai PSM(Projek Sarjana Muda) yang saya kendalikan adalah bertajuk Underwater Imaging.

Apa yang saya mahu hasilkan adalah memaparkan imej bawah air dalam format 3D menggunakan software MATLAB. Saya menggunakan konsep SONAR(Sound of Navigation and Ranging). Disamping mengambil kira kesan-kesan sifat gelombang apabila melalui keadaan air yang berbeza dari sudut kemasinan, haba dan tekanan. Eksperimen dijalankan di PLPE(Pusat Latihan Peperangan Elektronik). Ada pegawai di sana yang akan monitor saya.

Sebenarnya saya terbeban dengan projek ini, atas sebab-sebab dan kesilapan teknikal yang berlaku. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya..
Harap Tuan-tuan dan Puan-puan mendoakan saya...




MS Rizal,
Kuala Lumpur,
http://msrizal.blogspot.com/

2 comments:

Anonymous October 13, 2008 at 5:44 PM  

John Quincy Adam said:

Patience and perseverance have a magical effect before which difficulties disappear and obstacles vanish.

And Allah promises in His Holy Book:

'With every difficulty there is relief'

All the best for your presentation.

MS Rizal October 17, 2008 at 9:29 PM  

Thanks for your wish sis Afnizar.

I remember for my 1st time presentation. My knee were shaking and my voice never come out.
Hopefully this thing never happen again.
Nevertheless..I love presentation..

Post a Comment

Saya amat berbesar hati jika anda dapat meninggalkan jejak anda di sini. Saya amat sensitif dengan bahasa SMS, kalau boleh kurangkanlah ya... Terima Kasih kerana sudi membaca...

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP