Lee Chong Wei melangkah ke final Olimpik Beijing.

>> Friday, August 15, 2008


BEIJING, Aug. 15 -Saya memang sukakan sukan. Maka tidak hairanlah saya boleh turut serta menyaksikan perlawanan mendebarkan antara Lee Hyun Ill dan Lee Chong Wei. Sememangnya saya cukup berdebar dan mengharap Chong Wei menang. Apabila kedudukan terikat 11-9 pada penentuan rubber set saya makin berdebar. Akhirnya saya mengambil langkah mengundur diri sambil mengharapkan berita kemenangan yang akan tiba.

Ternyata dalam langkah untuk solat Maghrib di Masjid, berita kemenangan Lee Chong Wei telah tersebar. Menang dengan 21-18, 13-21, 21-13.
Syukur Alhamdulillah. Semoga Lee Chong Wei mendapat kejayaan di final dan juga mendapat hidayah Allah untuk kejayaan di akhirat pula.


2 comments:

Anonymous August 21, 2008 at 7:23 PM  

salamun'alaik. akhirnya beliau tewas di peringkat akhir. turning point yang baik. warna-warni dalam blog.

MS Rizal August 25, 2008 at 7:06 PM  

waalaikumsalam..tidaklah kecewa sangat walau tewas di akhir. Iktibarnya kita pun kena rajin bersukan.

Post a Comment

Saya amat berbesar hati jika anda dapat meninggalkan jejak anda di sini. Saya amat sensitif dengan bahasa SMS, kalau boleh kurangkanlah ya... Terima Kasih kerana sudi membaca...

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP